مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 11:352019-03-23اقتصادي

سال پرتلاطمی پشت سرگذاشتیم/کاهش تورم و ثبات قیمت ها برنامه می خواهد


یک کارشناس حوزه کار با تاکید بر لزوم داشتن برنامه برای کاهش نرخ تورم و بیکاری در سال 98 ابراز امیدواری کرد که در سال جدید چشم انداز رونق تولید و بازار کار، - کاهش تورم و ثبات قیمتها در بازار را شاهد باشیم.

علی اکبر سیارمه در گفت وگو با ایسنا، سال گذشته را سالی پرتلاطم و پرکار توصیف کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید با توجه به شرایط اقتصادی و نوسان نرخ ارز، مشکلات معیشتی کمتری را شاهد باشیم و دولت برای کنترل نرخ ارز، کاهش تورم، حفظ امنیت شغلی، بیکاری، حفظ اشتغال موجود و ثبات قیمت ها در بازار برنامه اساسی داشته باشد و چشم انداز خود را از وضعیت تولید و اشتغال در سال 98 ترسیم کرده باشد تا از شرایط اقتصادی موجود و تکانه های موجود با کمترین میزان تاثیرپذیری به سلامت عبور کنیم.

وی یکی از اتفاقات دیگر سال 1397 را طرح پارامتریک تأمین اجتماعی مجلس عنوان و اظهار کرد: این طرح را بهمن ماه سال گذشته مطرح کرده و به دنبال تصویب آن بودند ولی با تمام توان مقابل تصویب آن ایستادیم.

افزایش سن بازنشستگی از 55 به 60 سال در زنان و 60 به 65 سال در مردان و سنوات بازنشستگی از 30 سال به 35 سال در این طرح پیش بینی شده بود.

این کارشناس حوزه کار ادامه داد: حذف برخی مشاغل از لیست مشاغل سخت و زیان آور از جمله بندهای این طرح بود که اعلام کردیم بندهایی از این طرح، خط قرمز ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال پرتلاطمی پشت سرگذاشتیم/کاهش تورم و ثبات قیمت ها برنامه می خواهد

سال پرتلاطمی پشت سرگذاشتیم/کاهش تورم و ثبات قیمت ها برنامه می خواهد