مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 01:002019-03-22اقتصادي

معطلی مسافران آنتالیا در فرودگاه تهران/ایرلاین تُرک مجوز پرواز نداشت


‎300 مسافر آنتالیا درحالی بیشتر از شش ساعت در فرودگاه بین المللی تهران معطل ماندند که هواپیمای آن ها مجوز پرواز نداشت.

- تصویر، آرشیوی است ‎300 مسافر آنتالیا درحالی بیشتر از شش ساعت در فرودگاه بین المللی تهران معطل ماندند که هواپیمای آن ها مجوز پرواز نداشت.

‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هواپیمای ترک قرار بود حوالی ساعت 12 ظهر دوم فرودین با 300 مسافر ایرانی خود به سمت آنتالیا پرواز کند که به دلیل نداشتن مجوز، بیشتر از شش ساعت مسافرانش را در فرودگاه امام خمینی (ره) معطل نگه داشت تا سرانجام با مساعدت سازمان هواپیمایی ایران، مجوز پرواز آن صادر شد و این مسافران حدود ساعت 19:00 تهران را ترک کردند.

‎ولی تیموری، معاون گردشگری پیش از آغاز سفرهای نوروزی به آژانس های مسافرتی هشدار داده بود حق فروش و حتی تبلیغ تور، بدون مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی را ندارند، اما به نظر می رسد این هشدارها چندان اثرگذار نبوده است.

حرمت الله رفیعی، رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی که پیگیری وضعیت پرواز این 300 مسافر معطل در فرودگاه تهران بود، مقصر اصلی این جریان را شرکت هواپیمایی ترک دانست و به ایسنا گفت: درست است که آژانس تخلف کرده و تور آنتالیا را بدون مجوز پرواز فروخته، اما متخلف اصلی شرکت هواپیمایی اطلس جت است که هر سال چنین سناریویی را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطلی مسافران آنتالیا در فرودگاه تهران/ایرلاین تُرک مجوز پرواز نداشت

معطلی مسافران آنتالیا در فرودگاه تهران/ایرلاین تُرک مجوز پرواز نداشت