مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 19:312019-03-22اجتماعي

معاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد اسکان بیش از 126 هزار مسافر نوروزی در اصفهان


معاون توسعه مدیریت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اصفهان در شب گذشته نسبت به چنین زمانی در سال گذشته 20 درصد افزایش اسکان مسافران فرهنگی را داشته است.

-  سید محمد میرپور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه حدود یک هزار و 260 مدرسه با حدود 12 هزار و 700 کلاس برای اسکان مسافران در استان اصفهان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ما بر اساس مصوبات ستاد خدمات سفر کشور و استان و دستور وزیر آموزش و پرورش، امکانات، فضا و تجهیزاتی که در اختیار داریم را برای تکریم همکاران فرهنگی، در اختیارشان قرار دادیم و اصفهان در شب گذشته نسبت به چنین زمانی در سال گذشته 20 درصد افزایش اسکان مسافران فرهنگی را داشته است.

معاون توسعه مدیریت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه افزود: در راستای رفاه همکاران فرهنگی، توانستیم ظرفیت خوبی را برای استان فراهم کنیم و همکاران فرهنگی را سرویس دهیم که به دو صورت این کار را انجام دادیم، یکی از طریق ثبت نام اینترنتی و دیگری حضور مسافران فرهنگی در محل اسکان بوده است.

وی در رابطه با ثبت نام اینترنتی فرهنگیان برای اسکان در مدارس و مراکز آموزشی استان، مطرح کرد: ثبت نام اینترنتی از 4 اسفند ماه تا 24 اسفند ماه بوده است که از این طریق همکاران فرهنگی می توانستند از هر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد اسکان بیش از 126 هزار مسافر نوروزی در اصفهان

معاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد اسکان بیش از 126 هزار مسافر نوروزی در اصفهان