مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 16:362019-03-22سياسي

ارتفاع سیل و آبگرفتگی در گمیشان به 2 متر می‎رسد/ تخلیه 20 روستای دیگر در منطقه


سیدعلیرضا حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان، با اشاره به آخرین وضعیت سیل در گمیشان اظهار کرد: متأسفانه از ساعاتی پیش آبگرفتگی به صورت جدی از روستای قرنجیک خواجه‎خان آغاز شده طوری‎که دو قایق را برای جابه‎جایی مردم به این منطقه فرستادیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه با وجود آنکه از دو روز گذشته هشدارهای لازم به مردم داده شد و اعلام کردیم که آبگرفتگی در گمیشان قطعی است، اما متأسفانه برخی از مردم تمکین نکرده اند.

معاون فرمانداری گمیشان ادامه داد: دو پیک بسیار سنگین را در گمیشان خواهیم داشت و به طور قطع همه روستاها از جمله شهر گمیشان ممکن است تحت تأثیر آبگرفتگی قرار بگیرند.

حسینی با بیان اینکه حدود 20 روستای دیگر از شهرستان گمیشان در معرض آبگرفتگی هستند و باید تخلیه شوند، یادآور شد: از چند روز گذشته برخی از مدیران دستگاه‎های اجرایی را به‎ عنوان مدیر معین در نقاط مختلف شهرستان گمیشان قرار داده ایم که آگاهی و هشداردهی به مردم را انجام دهند، اما از آنجایی که هنوز آب به روستا وارد نشده، به نوعی برخی از مردم تمکین نکرده اند.

وی با بیان اینکه سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام به یاری ما آمده اند، بیان کرد: در دو روستای گمیشان که متقاضی بودند جابجایی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع سیل و آبگرفتگی در گمیشان به 2 متر می‎رسد/ تخلیه 20 روستای دیگر در منطقه

ارتفاع سیل و آبگرفتگی در گمیشان به 2 متر می‎رسد/ تخلیه 20 روستای دیگر در منطقه