مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 12:352019-03-22سياسي

صباح زنگنه: رهبری از اصلاح عربستان ناامید شده اند


یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس گفت: در سیاست خارجی یک جمع بندی روشن ارائه کردند که هرگونه اتکاء و اعتماد به نیروهای خارجی به خصوص نیروهای غربی راه به جایی نخواهد برد و باید به توان ملی مان اعتماد و تکیه کنیم .

- یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس گفت: در سیاست خارجی یک جمع بندی روشن ارائه کردند که هرگونه اتکاء و اعتماد به نیروهای خارجی به خصوص نیروهای غربی راه به جایی نخواهد برد و باید به توان ملی مان اعتماد و تکیه کنیم و ظرفیت های داخلی را توسعه داد.

صباح زنگنه در گفت وگو با ایسنا درباره بیانات مقام معظم رهبری در مورد مسائل سیاست خارجی و منطقه ای در مشهد مقدس اظهار کرد: در آغاز سال جدید مقام معظم رهبری جمع بندی از سال گذشته ارائه می کنند و بر اساساً آن چشم انداز آینده را نشان می دهند.

تهیه طرح ها و راهکارها به عهده مسؤولان اجرایی خواهد بود.

وی گفت: از نگاه مقام رهبری آمریکا رو به اضمحلال است و منطقه را باید ترک کند و به جای افزایش تنش و مشکلات باید اجازه دهد کشورهای منطقه برای خودشان تصمیم گیری کنند.

زنگنه با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری درباره اروپایی ها و اقداماتشان بعد از خروج آمریکا از برجام و ارائه اینستکس اظهار کرد: اروپا نشان داده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباح زنگنه: رهبری از اصلاح عربستان ناامید شده اند

صباح زنگنه: رهبری از اصلاح عربستان ناامید شده اند