مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 12:262019-03-22حوادث

ترافیک فوق سنگین در محور هراز


سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران پس از گشت زنی هوایی در سطح محورهای هراز و فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به هموطنان، اظهار داشت: دقایقی پیش از طریق بالگرد هوایی بازدیدی از محورهای هراز و فیروزکوه به عمل آوردیم که در محور هراز محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم ترافیک فوق سنگین بوده و تردد به کندی صورت می گیرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تردد در محور آزادراه تهران_پردیس و محور جاده قدیم جاجرود نیز سنگین در جریان است، گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و روان در جریان است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز پرحجم و روان گزارش شده و روز گذشته این محور یکی از پر تردد ترین محورهای استان تهران بوده است.

محبی، اظهار کرد: هموطنان در چنین شرایطی مدیریت زمان سفر را در اولویت کار خود قرار بدهند و در ساعات پیک ترافیک سفر خود را آغاز نکنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل وقوع تصادفات رانندگی از ابتدای شروع طرح تاکنون خستگی و خواب آلودگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک فوق سنگین در محور هراز

ترافیک فوق سنگین در محور هراز