مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 11:152019-03-22سياسي

برگزاری مراسم روز بین المللی نوروز در مجلس سنای مکزیک


در اولین روز سال 1398 مراسم روز بین المللی نوروز در مجلس سنای مکزیک با حضور رییس و اعضای مجلس سنا و تعدادی از سفرای مقیم مکزیکوسیتی برگزار شد.

- هماهنگی این مراسم را سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیکوسیتی بر عهده داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سناتور مارتی باترس رییس مجلس سنای مکزیک، سناتور خوزه لوییس پچ وارکس دبیر هیات رییسه مجلس سنای مکزیک و نماینده ویژه رییس مجلس سنا، خانم سناتور کورا پینه دو رییس کمیسیون روابط خارجی آسیا و پاسیفیک و تعداد دیگری از اعضای سنای مکزیک به همراه سفرای کشورهای ایران، پاکستان، ترکیه، کاردار آذربایجان و نمایندگانی از گرجستان و قزاقستان، دیپلمات های خارجی و نمایندگان مراکز فرهنگی و جمع زیادی از علاقه مندان به فرهنگ ایران حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم یک اصله نهال زیتون به نشانه دوستی مکزیک و کشورهای برگزارکننده جشن نوروز کاشته شد و محمدتقی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیکوسیتی به نمایندگی از سوی سفرای شرکت کننده، طی پیامی ضمن تبریک نوروز، برای همگان صلح، نیک بختی و سعادتمندی آرزو کرد.

محمد تقی حسینی سفیر کشورمان در مکزیک همچنین با سخنرانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی نوروز گفت: نوروز به عنوان میراث معنوی بشری از سوی یونسکو به ثبت رسیده و مجمع عمومی سازمان ملل نیز روز جهانی نوروز را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم روز بین المللی نوروز در مجلس سنای مکزیک

برگزاری مراسم روز بین المللی نوروز در مجلس سنای مکزیک