مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 10:502019-03-22سياسي

در سفر با کودکان این نکات را رعایت کنید


طبق تحقیقات انجام گرفته آسیب های ناشی از حوادث از علل اصلی معلولیت ها، ناهنجاری های دایمی و مرگ ومیر در کودکان است و هر سال تعداد زیادی از کودکان حوادثی تلخ را تجربه می کنند؛ - به همین دلیل پیشگیری از آسیب به کودکان مسئولیت بزرگی است که نیازمند تعهد و مشارکت دولت و خانواده ها و حتی خود کودک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند در ادامه نوشت: والدین و مراقبان کودک در خانه و خارج از خانه باید با دقت در جزییات مانع از آسیب دیدن کودکان شوند و در پیشگیری از حوادث و ایمنی کودکان نقش فعالی داشته باشند.

در تعطیلات نوروزی و مسافرت متأسفانه گاهی اوقات به دلیل ناآگاهی و غفلت از سوی والدین و کودک شاهد آسیب هایی به کودکان هستیم که در برخی موارد تنها به معلولیت و ناهنجاری های دائمی ختم نمی شوند و متأسفانه حتی باعث مرگ ومیر در کودکان می شوند؛ اما در بین حوادث و آسیب های موجود بیشترین خطراتی که ممکن است در سفرهای نوروزی و مسافرت کودکان را تهدید کند، آسیب هایی مانند حوادث ترافیکی، مسمومیت ها، غرق شدگی و سقوط است.

در گفت وگو با زهرا کبیری، کارشناس مدیریت امداد و سوانح طبیعی، مربی امداد و کمک های اولیه و همچنین مدرس طرح دادرس نکاتی که ممکن است در زمان وقوع این حوادث به مدیریت درست حادثه کمک کند را مرور کرده ایم، نکاتی که خواندنشان برای والد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر با کودکان این نکات را رعایت کنید

در سفر با کودکان این نکات را رعایت کنید