مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 01:262019-03-21سياسي

شهردار اهواز مطرح کرد: لزوم برنامه ریزی در راستای ایجاد تحول در کلانشهر اهواز


شهردار اهواز در نخستین روز از سال 98 بر لزوم برنامه ریزی در راستای ایجاد تحول در شهر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، نخستین جلسه شهردار اهواز در سال 98 در محل ستاد نوروزی شهرداری  با حضور کتانباف شهردار اهواز، عالیپور معاون خدمات شهری، کعب عمیر مدیر عامل سازمان زیباسازی و مدیران مناطق تشکیل شد.

منصور کتانباف در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن سال نوی هجری شمسی با تشکر از زحمات مجموعه پرسنل شهرداری در سالی که گذشت، عنوان کرد: از همه ی عزیزان و دست اندرکارانی که در سال گذشته در مجموعه شهرداری اهواز در جهت خدمت به شهروندان و رشد و توسعه شهر تلاش کردند بویژه مدیران شهرداری که بار مضاعف و فشار بیشتری را در این مدت متحمل شدند قدردانی می کنم.

وی افزود: مطمئنا تمام کارهایی که صورت گرفته در حد توان و وسع افراد بوده و طبق آیه شریف قران، خداوند به هرکس در حد توان و وسعش،  نیروی انجام کاری را می دهد لذا بی شک اقداماتی که در سال 97 در شهرداری اهواز انجام شد در حد توان این مجموعه بوده.

کتانباف ادامه داد: براساس مطالعاتی که توسط دانشگاه شهید چمران اهواز صورت گرفته در شهرداری به دو مبلغ 7 هزار و 11 هزار میلیارد تومانی طی برنامه پنج ساله نیاز است که صرف توسعه و نگهداشت شهر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اهواز مطرح کرد: لزوم برنامه ریزی در راستای ایجاد تحول در کلانشهر اهواز

شهردار اهواز مطرح کرد: لزوم برنامه ریزی در راستای ایجاد تحول در کلانشهر اهواز