مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 21:362019-03-21سياسي

اجمالی / ماندگاری در رشت: تأخیر در ازدواج و تقلیل اولاد ناشی از تفکر غلط است


با بیان اینکه تأخیر در ازدواج به هر دلیلی غلط است، گفت: پیغمبر اسلام (ص) فرمودند، در نحسی ازدواج همین بس که مهریه دختر را زیاد بگیرند، بنابراین نباید به دلایل نادرست ازدواج را به تأخیر انداخت و از فرزند آوری دوری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری امشب در شام شهادت حضرت زینب کبری (س) در جمع معتکفین مسجد امام حسین (ع) رشت اظهار کرد: اعتکاف بستر مناسبی برای فهم بیشتر است.

وی با بیان اینکه در آخرالزمان آن هایی که می خواهند خوب و درست زندگی کنند احساس تنهایی می کنند، افزود: در ایام اعتکاف این افراد کنار هم جمع می شوند و می بینند که تعدادشان کم نیست و احساس بهتری پیدا می کنند.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به آیه نهم سوره زمر گفت: کسایی که فهم بالا و پایین دارند مساوی نیستند و بزرگ ترین مشکل دنیای امروز بشر این است که یا برخی از درد نفهمی و برخی از درد کج فهمی اذیت می شوند.

ماندگاری با بیان اینکه آمار باسوادها در کشور ما کم نیست، افزود: ایام اعتکاف بهترین زمان برای فهمیدن این است که کج فهمی های خود را بیابیم.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه آیه 30 سوره اعراف اشاره به افراد کم فهمی دارد که گمان می کنند فکر درستی دارند اما دچار کج فهمی شده اند، گفت: یک و نیم میلیون دختر بالای 30 سال در ایران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی / ماندگاری در رشت: تأخیر در ازدواج و تقلیل اولاد ناشی از تفکر غلط است

اجمالی / ماندگاری در رشت: تأخیر در ازدواج و تقلیل اولاد ناشی از تفکر غلط است