مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 12:312019-03-21بين الملل

احتمال شناسایی حاکمیت تل آویو بر «جولان اشغالی» طی سفر نتانیاهو به واشنگتن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گمانه زنی ها درباره به رسمیت شناختن حاکمیت تل آویو بر بلندی های اشغالی جولان سوریه توسط آمریکا در جریان سفر هفته آینده .

- احتمال شناسایی حاکمیت تل آویو بر جولان اشغالی طی سفر نتانیاهو به واشنگتن مقام های آمریکایی و رژیم صهیونیستی در آستانه هفته آینده نخست وزیر این رژیم با دونالد ترامپ گفتند که انتظار می رود رییس جمهور آمریکا در جریان این سفر حاکمیت تل آویو بر جولان اشغالی سوریه را به رسمیت بشناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گمانه زنی ها درباره به رسمیت شناختن حاکمیت تل آویو بر بلندی های اشغالی جولان سوریه توسط آمریکا در جریان سفر هفته آینده نتانیاهو به واشنگتن تشدید شده است.

اظهارنظرهای درباره بلندی های جولان اشغالی سوریه همچنان ادامه دارد و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان کنفرانس خبری مشترک روز گذشته خود با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا تلویحا از واشنگتن خواست که حاکمیت تل آویو بر این منطقه اشغالی را به رسمیت بشناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال شناسایی حاکمیت تل آویو بر «جولان اشغالی» طی سفر نتانیاهو به واشنگتن

احتمال شناسایی حاکمیت تل آویو بر «جولان اشغالی» طی سفر نتانیاهو به واشنگتن