مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 10:352019-03-21فرهنگي

ویژه برنامه های تلویزیونی؛ تکراری و غیرجذاب


ویژه برنامه های تلویزیون برای تحویل سال به جز بخش هایی کوتاه از دو، سه برنامه، آنطور که باید جذاب نبودند که این مسئله نشانگر نبود برنامه ریزی درست و تفکر تازه صداوسیما خلاف ادعای مطرح شده توسط معاون سیماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: شبکه های مختلف تلویزیون امسال هم در آستانه تحویل سال نو ویژه برنامه هایی را برای مخاطبان خود تدارک دیده بودند تا ساعات پایانی سال 97 را برای آن ها دلنشین و خاطره انگیزتر کنند.

امسال شاهد تعدد برنامه های تحویل سال نسبت به سال 96 بودیم و شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، افق و آی فیلم با ویژه برنامه هایی مهمان خانه های مردم بودند.

نبود خلاقیت و بازار داغ کدهای دستوری با این حال برآورد مجموعه برنامه های پخش شده این است که تلویزیون امسال نیز نتوانست جریانی تازه به راه انداخته و برنامه هایی با ایده های نو و خلاقانه را روانه آنتن کند، این درحالیست که چندی پیش مرتضی میرباقری معاون سیما عنوان کرده بود که تعدد برنامه های تحویل سال تلویزیون به این دلیل است که هر شبکه بناست تا از زاویه ای خاص و منحصر به فرد به استقبال تحویل سال برود و تکراری در کار نیست.

تماشای 10 دقیقه از برنامه های تمامی شبکه های مختلف کافی است تا سبک و سیاق یکنواخت برنامه ها، حتی در دعوت از مهمانان، دکورهای نسبتاً یک شکل، گفت وگوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های تلویزیونی؛ تکراری و غیرجذاب

ویژه برنامه های تلویزیونی؛ تکراری و غیرجذاب