مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 03:502019-03-21ورزشي

بسکتبال در سال 1397/ صعود به جام جهانی در فدراسیون پرحاشیه


با توجه به اینکه بسکتبال ایران عملکرد خوبی را در سال 1397 نداشت، صعود سخت تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی 2019 چین را می توان تنها نقطه روشن فدراسیون رامین طباطبایی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1397 یکی از کم فروغ ترین سال ها برای بسکتبال ایران بود.

تیم های نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان ایران در سالی که گذشت عملکرد قابل قبولی نداشتند و سال پر شکستی را در کارنامه این رشته ورزشی کشور ثبت کردند.

به گونه ای که شاید صعود سخت و دقیقه 90 ملی پوشان تیم بزرگسالان به جام جهانی 2019 چین تنها نقطه مثبت فدراسیون تحت هدایت رامین طباطبایی بود.

با شروع سال 1398 روشنایی مشعل بازی های المپیک 2020 توکیو بیش از پیش دیده خواهد شد و کشورها در همه رشته ها خود را برای حضوری موفق در این رویداد بزرگ جهانی آماده تر می کنند.

با این حال امید می رود فدراسیون بسکتبال ایران نیز با در نظر داشتن این موضوع مهم برنامه ریزی بهتری را برای این رشته دانشگاهی انجام دهد تا عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

ادامه حسرت نوجوانان بسکتبالیست برای سهمیه جهانی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران فروردین سال 1397 با هدایت نناد ترونیچ سرمربی صربستانی خود در مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی مسابقات جهانی) در چین حضور یافت، نوجوانان ایران پس از پیروزی برابر تیم های ماکائو و چین در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال در سال 1397/ صعود به جام جهانی در فدراسیون پرحاشیه

بسکتبال در سال 1397/ صعود به جام جهانی در فدراسیون پرحاشیه