مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 20:012019-03-20ورزشي

با برتری در مقابل ملوان بحل اتحاد روستایی قهرمان جام حذفی جاسک شد


تیم اتحاد روستایی با برتری در مقابل تیم ملوان بحل قهرمان جام حذفی فوتبال شهرستان جاسک شد.

- جهانگیر دریایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در جاسک، اظهار کرد: جام حذفی این شهرستان طی ماه های گذشته با حضور 9 تیم آغاز شده بود که تیم اتحاد روستایی با شکست دادن تیم های ذوالفقار و طوفان بونجی در فینال با ملوان بحل قهرمان لیگ شهرستان رو به رو شد با نتیجه سه بر دو از سد این تیم عبور و به مقام قهرمانی جام حذفی شهرستان رسید.

  وی افزود: داوود پروانه به همراه عیسی یلانبر و محمد متین مرادی قضاوت این دیدار حساس را بر عهده داشتند که عیسی گزدانی به عنوان داور چهارم آنها را در امر داوری یاری می کرد.

  دبیر هیات فوتبال شهرستان جاسک با اعلام اینکه این چهارمین دوره از مسابقات جام حذفی جاسک است، تصریح کرد: مسابقات جام حذفی شهرستان چهار سال و همه ساله در آذرماه برگزار می شود.

دریایی اضافه کرد: شرایط فوتبال شهرستان نسبت به گذشته بهتر شده است و این شرایط را مدیون متولیان ورزش این شهرستان و همچنین حمایت های رییس اداره ورزش و جوانان جاسک و رییس هیات فوتبال که از جان و دل برای فوتبال جاسک زحمت می کشند.

وی یادآور شد: برای اینکه فوتبال و فوتبالیست های شهرستان همپای سایر فوتبالیست های استان باشند تیم های جاسک حضور قوی در لیگ های مختلف استان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برتری در مقابل ملوان بحل اتحاد روستایی قهرمان جام حذفی جاسک شد

با برتری در مقابل ملوان بحل اتحاد روستایی قهرمان جام حذفی جاسک شد