مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 18:212019-03-20سياسي

هفتانه کتاب- 75 چه نیازی به علی است؟


انسان امروز به شناخت علی نیازمند است نه به محبت و عشق به او، زیرا که عشق ومحبت بدون شناخت نه تنها ارزشی ندارد بلکه سرگرم کننده و تخدیر کننده و معطل کننده نیز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کسانی که به نام محبت علی و عشق به مولا، بدون شناختن مولا و فهم دقیق و درست سخن و راه و هدف او، مردم را معطل و سرگردان می کنند، نه تنها انسانیت و آزادی و عدالت را نابود می کنند، بلکه خود این چهره های عزیز را نیز تباه می سازند و شخصیت خود علی را در زیر این تجلیل های بی ثمر مجهول نگه می دارند و باعث می شوند کسانی که تا آخر عمر در محبت مولا وفادار می مانند، هرگز از سخن و راهنمایی های او بهره ای نگیرند و متوقف و منحط بمانند.

و آن هایی هم که کمی آگاه می شوند و با جهان امروز آشنا، اصولاً این گونه علی بی ثمر را و این محبت بی نتیجه را رها کنند و به دنبال شخصیت های دیگر، الگوهای دیگر، رهبران دیگر بروند.

گاهی باید تنها سکوت کرد و تنها خواند، خط هایی را خواند و فقط تأمل کرد.

تأمل کرد و باز هم سکوت کرد، تا شاید حرف ها خودشان نورشان را سینه به سینه و نسل به نسل منتقل کنند و انسان راه معرفتیِ خویش را بیابد.

انسان این موجود بی بدیل که تنها او توانست امانتِ خداوندی را بر قلب کوچک و ضعیفش متحمل شود، برای تحمل این امانت نیاز به راهنما و ولی داشت، راهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتانه کتاب- 75 چه نیازی به علی است؟

هفتانه کتاب- 75 چه نیازی به علی است؟