مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 15:262019-03-20بين الملل

سفیر روسیه: به اینستکس خوشبین نیستم


سفیر روسیه در ایران در خصوص سازوکار اروپایی ها برای حمایت از تجارت با ایران (اینستکس) می گوید «امیدوارم که موفق باشند، امیدوارم، ولی شخصا خیلی خوشبین نیستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، لوان جاگاریان سفیر دولت فدراسیون روسیه در ایران در گفت و گو با تسنیم، می گوید که روسیه آماده است به سازوکار حمایت از تبادلات تجاری اروپایی ها با ایران (اینستکس) بپیوندد، اما اروپایی ها تاکنون هیچ دعوتی از آن ها نکرده اند.

سفیر روسیه در ایران می گوید که مسکو از سطح روابط سیاسی با تهران رضایت دارد، اما چنین مسئله ای در حوزه اقتصادی مصداق ندارد و دو کشور نتوانسته اند به خاطر برخی مسائل در حوزه تجاری و اقتصادی از پتانسیل های خود به خوبی استفاده می کنند.

سفیر روسیه با رد خبرسازی های برخی رسانه های عربی و غربی درباره ناراحتی و نگرانی مسکو از سفر بشار اسد به تهران، تصریح کرد که سفر رییس جمهوری قانونی جمهوری عربی سوریه به تهران به این دو کشور مربوط است، به ایران و سوریه و هیچ کسی نمی تواند در این زمینه مداخله کند.

جاگاریان در ادامه تأکید کرد که آنچه که در برخی رسانه های غربی و عربی آمده است، اصلا بی اساس است.

به گفته سفیر روسیه در ایران، هدف و منظور برخی رسانه های عربی و غربی از انتشار چنین اخباری، تلاش برای ایجاد شکاف بین ایران و روسیه و سوریه است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه: به اینستکس خوشبین نیستم

سفیر روسیه: به اینستکس خوشبین نیستم