مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 14:302019-03-20سياسي

دوران مبارزه برای ملی کردن صنعت نفت از مقاطع درخشان در مسیر آزادی خواهی است


یکی از مقاطع درخشان در مسیر آزادی خواهی و مقاومت ملی مردم ایران در برابر استعمار، بدون تردید مبارزه برای ملی کردن صنعت نفت است.

- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: یکی از مقاطع درخشان در مسیر آزادی خواهی و مقاومت ملی مردم ایران در برابر استعمار، بدون تردید مبارزه برای ملی کردن صنعت نفت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام قاسمی به مناسبت 29 اسفند و سالروز ملی شدن صنعت نفت گفت: ملت بزرگ ایران، همواره در مبارزه با استعمار و استکبار در منطقه و حتی جهان، پیشتاز و ثابت قدم بوده است.

ایرانیان هرگز استقلال، غرور و عزت ملی خود را با عافیت طلبی، معامله نکرده اند.

در منش، فرهنگ و اخلاق و زندگی سیاسی و اجتماعی ایرانیان، استقلال و عزت جایگاه ویژه ای داشته و دارد؛ وجود سرداران مبارز و مقاوم در برابر تهاجم نیروهای خارجی در مناطق مختلف کشور، از جنوب و رییسعلی دلواری تا سرداران آذربایجان و سردار جنگل، که همه بیرق مقابله با کسانی که چشم طمع به این آب و خاک داشته اند را بر دوش گرفتند و جان خود را فدا کردند، شاهدانی افتخارآمیز بر این مدعا هستند؛ که تمام ایرانیان به آنها می بالند.

وی افزود: جنبش آزادی خواهی و مقاومت ملی مردم ایران در برابر استعمار، مسیری صعب، طولانی و پر فراز و نشیب را از دوران قاجار تا انقلاب اسلامی تجربه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران مبارزه برای ملی کردن صنعت نفت از مقاطع درخشان در مسیر آزادی خواهی است

دوران مبارزه برای ملی کردن صنعت نفت از مقاطع درخشان در مسیر آزادی خواهی است