مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 14:262019-03-20بين الملل

وبگاه خبری تحلیلی عربی گزارش کرد ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن به مشکل خورده است


یک وبگاه خبری عربی نوشت، عربستان سعودی در شمال و امارات در جنوب یمن، متحدان خود را از دست داده اند و فشارهای داخل آمریکا برای توقف حمایت نظامی از ریاض و اعتراض یمنی ها هر روز بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری الخلیج الجدید در یادداشتی با عنوان ائتلاف عربستان و امارات در تنگنای شدید قرار دارد ، فشارهای داخلی و خارجی بر ائتلاف سعودی برای خروج از یمن را سنگین تر از همیشه توصیف کرد.

در مقدمه این یادداشت آمده است: بسیاری از ناظران می گویند که ائتلاف عربستان سعودی و امارات در یمن پس از گذشت چهار سال از حمله به  یمن در معرض مشکلات جدی است.

به نوشته این وبگاه قطری،  رهبران عربستان سعودی در پیروزی بر یمنی ها شکست خوردند و در ائتلاف های خود در داخل یمن هم ناکام ماندند و حامیان خارجی خود را هم از دست دادند، به خصوص پس از آنکه سنای آمریکا علیه جنگ رأی داد.

الخلیج الجدید افزود: بنا به تاکید نظامیان یمنی و عربی و خارجی، ارتش عربستان سعودی، ابهت نظامی خود را به عنوان یک قدرت نظامی در منطقه از دست داد، در حالی که آمریکا و بریتانیا موفق شدند پول و سلاح سعودی ها را خرج این جنگ کنند.

این وبگاه خبری نوشت: امارات عربی متحده در آستانه خروج نهایی از عرصه یمن است چون دیگر جایی در سرزمین یمن ندارد و مجبور است تمام نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه خبری تحلیلی عربی گزارش کرد ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن به مشکل خورده است

وبگاه خبری تحلیلی عربی گزارش کرد ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن به مشکل خورده است