مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 13:462019-03-20فناوري

وقتی عواطف کودکانه قربانی کسب سود می شود


مجله فارس پلاس البرز؛ مینا صدیقیان: مشاهده دختران خردسال بزک کرده با لباس های شیک و پر زرق و برق و پسرانی با تیپ های لاکچری و بیان جملاتی که برای کاربران فضای مجازی جذابیت دارد و یا حاوی پیام تبلیغاتی برای یک برند خاص است موجب می شود تا صاحب پیج، بازخوردهای زیادی را از سوی دنبال کنندگان دریافت کند و به اصطلاح شبکه های مجازی لایک شود که همین امر، موجب ذوق و شوق والدین می شود.

با مشاهده برخی پست های این چنینی به سادگی می توان دریافت که جملات بیان شده توسط این کودکان، مستلزم زمان و آموزش مدت دار است.

فرصت های طلایی که باید صرف بازی و سرگرمی های کودکانه شود، به سادگی به زمانی برای سودجویی والدین تبدیل شده است.

در این میان، کودک قربانی، تنها کسی است که دلیل این نوع آموزش را متوجه نمی شود و طوطی وار از رفتار و جملات پدر و مادر پیروی می کند و چون توانایی تشخیص خوب و بد را ندارد و به صرف اینکه آرایش کردن، لباس های زیبا پوشیدن، ژست های زنانه و مردانه گرفتن و تقلید از دیالوگ های بزرگترها برایش لذت بخش است، همکاری خوبی را با والدین خود دارد.

والدین به حدی غرق لذت و شهرت توسط فرزندان خود می شوند که از صدمات وارد شده به کودکان و تاثیرات منفی در آینده و روند زندگی و درنهایت سرنوشت آن ها غافل می شوند تا جایی که این پدران و مادران گاهی از بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی عواطف کودکانه قربانی کسب سود می شود

وقتی عواطف کودکانه قربانی کسب سود می شود