مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 13:312019-03-20سياسي

امام جمعه گنبدکاووس: بیانیه «گام دوم» گفتمان مشترک انقلابیون داخل و بیرون کشور شود


امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم تجربه متراکم چهار دهه مجاهدت عزتمندانه است، گفت: این بیانیه باید به گفتمان مشترک انقلابیون داخل و بیرون کشور تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه آمارها می گوید که امسال در حوزه بارش و ذخایر ترسالی در گنبدکاووس شکل گرفته است، اظهار کرد: با باران های اخیر این گونه پیش بینی می شود که سال آتی نیز سالی سرشار از نزول این نعمت الهی در منطقه ما باشد.

وی با بیان اینکه این بارش ها ضمن پاکی هوا، ایجاد سرسبزی و نشاط موجب رونق تولیدات کشاورزی خواهد شد، افزود: به عنوان یک مسلمان بر ما فرض است که در برابر این نعمت های الهی شکرگزاری کرده و با اقامه نماز، صدقه و یا شکرگزاری لسانی حداقل وظیفه خود را انجام دهیم.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به فرصت های مغتنم ماه رجب برای خودسازی و تزکیه نفس، خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما از این ماه بزرگ استفاده کرده و حرمت و بزرگی این ماه را نیز در همه بخش ها و قسمت ها حفظ کنیم.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را یک تجربه متراکم و اندیشمندانه از چهار دهه مجاهدت دانست و ادامه داد: این بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گنبدکاووس: بیانیه «گام دوم» گفتمان مشترک انقلابیون داخل و بیرون کشور شود

امام جمعه گنبدکاووس: بیانیه «گام دوم» گفتمان مشترک انقلابیون داخل و بیرون کشور شود