مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 13:152019-03-20حوادث

چهارشنبه سوری در البرز با 162 مصدوم


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: در چهارشنبه آخر سال خوشبختانه حادثه منجر به تخلیه چشم و فوت در استان البرز رخ نداد و از این نظر کاهش صد درصدی نسبت به سال گذشته داشته ایم.

- مهرداد بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: چهارشنبه آخر سال در البرز 162 مصدوم برجا گذاشت که از این تعداد 46 نفر خانم و 115 نفر مرد بودند.

وی در ادامه افزود: هم اکنون تعداد 13 نفر در بیمارستان های استان بستری شدند و 149 نفر درمان و ترخیص شده و یا در حال ترخیص هستند؛ کوچکترین مصدوم امسال چهارساله و بزرگترین مصدوم هم 67 ساله است.

بابایی به کاهش 20 درصدی آمار مصدومین چهارشنبه آخرسال نسبت به سال گذشته اشاره و این کاهش را نتیجه همکاری و ارتباط مستمر سازمان های همکار با رسانه های جمعی و آموزش های مستقیم در جهت افزایش آگاهی مردم و کاهش حوادث احتمالی دانست.

وی خاطرنشان کرد: آسیب های شایع بیشتر سوختگی و آسیب چشمی بوده که آمار تفکیکی آن به صورت 60 مورد سوختگی، 35 مورد آسیب مختصر چشمی، 59 مورد آسیب به اندام و بافت و هشت مورد هم آسیب های خفیف دیگر داشتند.

بابایی در پایان گفت: خوشبختانه حادثه منجر به تخلیه چشم و فوت در استان البرز رخ نداد و از این نظر کاهش صد درصدی نسبت به سال گذشته داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه سوری در البرز با 162 مصدوم

چهارشنبه سوری در البرز با 162 مصدوم