مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 13:052019-03-20حوادث

دستبرد مخفیانه شاگرد مغازه های شمال تهران به حساب مشتریان


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری شاگرد مغازه ای که به شیوه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز میلیونی از حساب ده ها نفر از شهروندان کرده بود، - خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی در گفت وگو با ایسنا ، دراین باره گفت: مدتی قبل یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد که بدون اطلاعش حدود چهل میلیون تومان از حسابش برداشت شده است که بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه درحین رسیدگی به این پرونده چندین مورد شکایت مشابه دیگر نیز به پلیس فتا ارجاع شد، افزود: تیمی ویژه رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار داد و مأموران در تحقیقات خود متوجه شدند که تمامی برداشت ها طی یک هفته انجام شده است.

کاظمی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی اطلاعات مربوط به برداشت کننده از حساب به دست آمد، اظهارکرد: مأموران با اخذ مجوز از مقام قضایی برای دستگیری این فرد وارد عمل شده و در عملیاتی متهم را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: در بازجویی از متهم مشخص شد که وی تحت عنوان شاگرد مغازه و صندوقدار در چند مغازه در محدوده های سعادت آباد، پاسداران و … مشغول به کار شده و طی این مدت به شیوه اسکیمر اقدام به کپی کردن اطلاعات و مشخصات کارت های بانکی مشتریان این مغازه ها کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبرد مخفیانه شاگرد مغازه های شمال تهران به حساب مشتریان

دستبرد مخفیانه شاگرد مغازه های شمال تهران به حساب مشتریان