مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 10:262019-03-20سياسي

خسارت به 650 واحد مسکونی در سیل شهرستان سیمرغ/ پرداخت کمک های بلاعوض


عبدالله رضیان در گفت وگو  با خبرنگار فارس درباره وضعیت مناطق سیل زده در منطقه سیمرغ و سوادکوه اظهار کرد: آسیب جدی به زندگی مردم در سیل اخیر وارد شده است و حجم تخریب منازل در برخی از مناطق روستایی به شدت سنگین است.

وی با اشاره به تخریب منازل در روستاهای تالارپشت، تصریح کرد: شرایط مردم در منطقه بسیار بغرنج بوده و خسارت های بخش کشاورزی و دامداری به ویژه طیور بسیار سنگین است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در بخش کشاورزی آسیب های جدی به خزانه های برنج وارد شده است، گفت: در برخی از مناطق خزانه برنج به کلی از بین رفته است.

وی با اعلام اینکه زیرساخت های بسیاری از مناطق روستایی به کلی آسیب دیده است، گفت: امدادرسانی در حال انجام است ولی مشکلات مردم هم جدی است.

رضیان درباره اقدامات انجام شده برای تامین بخشی از خسارت ها به مردم، گفت: قول داده شد که 4 میلیون تومان کمک بلاعوض به کسانی که خانه های آنها به صورت کلی تخریب شده است پرداخت شود، 2 میلیون برای معیشت و 2 میلیون دیگر برای خرید وسائل زندگی در اختیارشان قرار می گیرد.

وی تعداد خانواده های خسارت دیده سیل در شهر سیمرغ را 650 خانواده اعلام کرد و گفت: با هماهنگی انجام شده مقرر شد که این رقم در روزهای آینده پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت به 650 واحد مسکونی در سیل شهرستان سیمرغ/ پرداخت کمک های بلاعوض

خسارت به 650 واحد مسکونی در سیل شهرستان سیمرغ/ پرداخت کمک های بلاعوض