مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 02:212019-03-19سياسي

فارس گزارش می دهد: آنچه در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اصحاب رسانه گذشت


سوالات خبرنگاران، دورهمی پایان سال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اصحاب رسانه را پنج وجهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، شامگاه بیست و هفتم اسفندماه در حالی که قطار پر تلاطم سال 97 به ایستگاه آخر می رسد، به رسم هرساله نشست صمیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اصحاب رسانه این جزیره برگزار شد.

نشستی که در کنار تمام محاسن پربارش می توان محدودیت آن به پایان سال را بزرگترین نقصش به شمار آورد؛ همین مسئله که گویی مدیرعامل سازمان نیز به آن انتقاد دارد سرآغاز مباحث شد.

و در ادامه اما با گذر از گلایه ها، سوالات خبرنگاران در پنج محور کلی آغاز و پاسخ های این مقام مسوول چنین بود: * توسعه همه جانبه و متوازن در اولویت طرح جامع توسعه قشم قرار دارد حمیدرضا مومنی با اشاره به گذر از بخش نخست مطالعات طرح جامع توسعه منطقه آزاد و ویژه اقتصادی جزیره قشم اظهار داشت: فرآیند مطالعات مورد نیاز به فاز نهایی نزدیک شده است.

وی سند، تلقی شدن مطالعات را نیازمند تکمیل چرخه اصولی دانست و افزود: در تلاشیم جمع بندی نهایی در سال آتی انجام و از طریق دبیرخانه مناطق آزاد مصوب و ملاک عمل گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: باید در نظر داشت که مطالعات، ساختار وضع موجود را مورد برسی قرار می دهند و نمی توان به درستی تمام مولفه های شرایط خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد: آنچه در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اصحاب رسانه گذشت

فارس گزارش می دهد: آنچه در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اصحاب رسانه گذشت