مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 20:412019-03-19سياسي

با حضور مسوولان: آیین افتتاح ستاد اسکان و استقبال از میهمانان نوروزی در گچساران


در آستانه آغاز سال جدید ستاد اسکان و استقبال از میهمانان نوروزی در گچساران با حضور مسوولان افتتاح شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز  با حضور فرماندار و مسوولان شهرستانی آیین  افتتاح ستاد اسکان و استقبال از میهمانان نوروزی در گچساران برگزار شد.

  در این آیین علی خوانپایه  اظهار کرد: شهرستان گچساران آمادگی کامل برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارد و امیدواریم  که بتوانیم میزبان خوبی برای زائران به بقاع متبرکه  و گردشگران  به شهرستان باشیم.

 وی ادامه داد: تلاش و مشارکت خوبی میان دستگاه های مختلف صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم سالی خوب را برای میهمانان نوروزی رقم بزنیم.

   فرماندار گچساران با اشاره به برپایی ایستگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان عنوان کرد:  در این زمینه برای معرفی جاذبه های گردشگری، تفریحی، رفاهی و زیارتی شهرستان گچساران تعداد 10هزار اقلام فرهنگی و تبلیغاتی در بین مسافران و گردشگران نوروزی  برای معرفی آثار تاریخی و صنایع دستی که به این شهرستان سفر می کنند از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  توزیع  می شود.

وی  با اشاره به مرقد مطهر بی بی حکیمه خاتون ابراز کرد: در ایام نوروز میلیون ها نفر مسافر و گردشگر داخلی برای زیات حرم بی بی حکیمه خاتون به این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسوولان: آیین افتتاح ستاد اسکان و استقبال از میهمانان نوروزی در گچساران

با حضور مسوولان: آیین افتتاح ستاد اسکان و استقبال از میهمانان نوروزی در گچساران