مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 16:152019-03-19اجتماعي

مناظر طبیعی و چشمه سارهای زیبای چرام را دریاب


شهرستان چرام با جاذبه های بکر و دیدنی و آب و هوای کوهستانی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دنیا کمتر سرزمینی را می توان یافت که به لحاظ تنوع آب و هوایی و فرهنگ غنی بومی هم پای ایران باشد و در ایران کمتر سرزمینی وجود دارند که همه زیبایی های کهگیلویه و بویر احمد را یکتا داشته باشد، از همین رو کهگیلویه و بویر احمد را می توان عصاره غربال شده ایران زمین دانست.

استان کهگیلویه و بویراحمد مجموعه بی نظیر از زیبایی های تاریخی و طبیعی است که از دامنه های زاگرس و کوه دنا جلگه های حاصلخیز حاشیه خلیج فارس گسترده شده است، سرزمین چهار فصل سرزمین دریاچه های زیبا سرزمین آب و هوای روان، سرزمین فرهنگ تاریخ و هنر و سرزمینی به قدمت هخامنشیان و ماقبل آن، هیچ کدام از این نام ها نمی تواند تمام زیبایی های این سرزمین را یکجا در خود بگنجاند.

شهرستان نوپای چرام از جمله شهرستان های این استان دارای آبشارها، چشمه سارهای فراوان و از جمله تنوع پوشش گیاهی درختانی همچون بلوط، چنار، انجیر، گردو و دیگر درختچه ها بوته زارها و علفزارهای زیادی است که چشم هر بیننده ای را می نوازد.

در میان بی شمار آبشار زیبا و تماشایی استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد، آبشار طسوج چشم انداز دیگری دارد، وزش بادهای خنک بر این آبشار و روان شدن آب خروشان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظر طبیعی و چشمه سارهای زیبای چرام را دریاب

مناظر طبیعی و چشمه سارهای زیبای چرام را دریاب