مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 15:062019-03-19حوادث

پرداخت جایزه های خوش حسابی بهانه ای برای کلاهبرداری


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت ، از دستگیری دو کلاهبردارحرفه ای در محدوده جنوب تهران خبر داد و گفت: این متهمان به بهانه پرداخت خوش حسابی از شهروندان کلاهبرداری میلیاردی می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور، گفت: در حدود دو هفته پیش چندین فقره شکایت مشابه با موضوع کلاهبرداری از طریق دستگاه خودپرداز موسوم به ATM از دادسرای ناحیه 31 جرایم اینترنتی ، جهت رسیدگی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد افرادی ناشناس تحت پوشش یک برنامه رادیویی با شهروندان تماس گرفته ، عنوان می کردند که شهروندان به خاطر خوش حسابی واجد شرایط دریافت جایزه هستند و به این بهانه آنها را پای دستگاه خودپرداز کشانده و نهایتا با انجام مانورهای متقلبانه حساب بانکی شهروندان را خالی می کردند.

تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره 14 پلیس آگاهی پایتخت در این خصوص آغاز شد و طی تحقیقات پلیسی مشخص شد کلاهبرداران با افتتاح چند حساب بانکی با استفاده از مدارک شناسایی افراد غیر، اقدام به پولشویی و جابجایی پول های حاصل از کلاهبرداری کردند.

در ادامه تحقیقات محل های تردد تعدادی از متهمان شناسایی شده تحت کنترل نامحسوس قرار گرفت که نهایتا یکی از متهمان به نام مراد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت جایزه های خوش حسابی بهانه ای برای کلاهبرداری

پرداخت جایزه های خوش حسابی بهانه ای برای کلاهبرداری