مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 13:462019-03-19اجتماعي

رشت شهر باران های نقره ای/ سفر به خوشمزه ترین شهر ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رشت مناطق سرسبز و جاذبه های تاریخی، مذهبی و فرهنگی زیبایی را در دل خود جای داده است، برخلاف آنچه عده ای گمان می کنند این شهرستان جاذبه های سیاحتی، زیارتی و فرهنگی به سزایی دارد که گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.

این شهرستان که آن را بیشتر با عنوان رشت، بهشت می شناسند دارای جاذبه ها و اماکن دیدنی طبیعی از قبیل انواع چشمه های طبیعی و آب معدنی، جنگل های پرشکوه، سواحل دریای کاسپین، روستاها و دهکده های ساحلی و جنگلی، رودخانه ها و آبشارهای تماشایی است.

شهری که جاذبه های دیدنی اش چشم های زیادی را خیره کرده و منابع خدادادیش رغبت گردشگران را به خود جلب می کند، باوجود عمارت ها، کاخ ها، امام زاده ها، بناهای بزرگ و منتسب به افراد تاریخی، مهمان نوازی خوبی از گردشگرانش می کند تا صفات مردمان شهر با زیبایی اش در دل وجان گردشگران داخلی و خارجی نهادینه شود و سومین شهر گردشگرپذیر ایران ملجأ طبیعت دوستان و گردشگرانی باشد که طبیعت را مغتنم شمرده و البته قدر آن را با حفظ و حراست از آن به نیکی می دارند.

از اماکن دیدنی رشت می توان به مجموعه بازار بزرگ سنتی رشت و کاروانسراهای آن، خانه جهانگردی گیلان، مجموعه تالاب شهری بی نظیر عینک، رصدخانه کوشیار گیلان، مجموعه کم نظیر آب نمای مدرن موزیکال رشت، بوستان ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت شهر باران های نقره ای/ سفر به خوشمزه ترین شهر ایران

رشت شهر باران های نقره ای/ سفر به خوشمزه ترین شهر ایران