مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 13:452019-03-19بين الملل

برگزاری اعتصاب سراسری با فراخوان چند اتحادیه کارگری در فرانسه


فرانسه امروز (سه شنبه) چند روز بعد از برگزاری اعتراضات جنبش جلیقه زردها برای هجدهمین هفته متوالی و همچنین برگزاری یک راهپیمایی در حمایت از آب وهوا و محیط زیست، - فرانسه امروز (سه شنبه) چند روز بعد از برگزاری اعتراضات جنبش جلیقه زردها برای هجدهمین هفته متوالی و همچنین برگزاری یک راهپیمایی در حمایت از آب وهوا و محیط زیست، شاهد اعتصابی سراسری از سوی چندین اتحادیه کارگری این کشور به ویژه از سوی معلمان مدارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندین سندیکای کارگری فرانسه به غیر از کنفدراسیون دموکراتیک کار فرانسه (سی اف دی تی) برای برگزاری این اعتصاب فراخوان داده اند.

در همین راستا معلمان فرانسوی نیز به گونه ای اعتصابشان را برنامه ریزی کرده اند که از هر 10 معلم، چهار نفر کلاسهای درس را برگزار نکنند.

این اعتصاب سراسری از سوی اتحادیه ها برای امروز سه شنبه 19 مارس و در پی تظاهرات روزهای اخیر از جمله تظاهرات راهپیمایی بزرگ در حمایت از آب و هوا و هفته هجدهم تظاهرات جنبش جلیقه زردها به اجرا در آمده است.

کنفدراسیون عمومی کار (CGT) و حزب نیروی کارگری (FO) که برنامه مناظره های بزرگ امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه را تحریم کرده بودند، اعلام کردند به دنبال طرح مطالبه خود برای افزایش قدرت خرید مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اعتصاب سراسری با فراخوان چند اتحادیه کارگری در فرانسه

برگزاری اعتصاب سراسری با فراخوان چند اتحادیه کارگری در فرانسه