مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 13:162019-03-19بين الملل

پیام جدید داعش؛ از باغوز تا نیوزیلند و سفر مخفیانه ترامپ به عراق


سخنگوی داعش با انتشار پیام جدید منتسب به رهبر داعش، به سفر مخفیانه رییس جمهور آمریکا به عراق تا حادثه اخیر در نیوزیلند واکنش نشان داد و خطاب به ایران گفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه ای وابسته به گروه تروریستی داعش، دوشنبه شب فایلی صوتی از ابوالحسن المهاجر منتشر و آن را پیام ابوبکر البغدادی رهبر داعش به عناصر این گروه اعلام کردند.

  المهاجر در این فایل صوتی، درباره ائتلاف آمریکا، وضعیت این گروه در سوریه، عراق، آسیا و آفریقا و حملات تروریستی اخیر در نیوزلند صحبت و تلاش کرد به اعضای خود بگوید که شکست را نپذیرند و همچنان مقاومت کنند.

نهاد موسوم به مؤسسه الفرقان که یکی از رسانه های وابسته به داعش محسوب می شود، فایل صوتی سخنرانی المهاجر را با عنوان صدق الله فصدقه منتشر کرده است.

  واکنش به سفر مخفیانه ترامپ به عراق بر اساس این فایل صوتی  چهل وپنج دقیقه ای که بین الملل فارس یک نسخه از آن را دنبال کرد، المهاجر با اشاره به سفر مخفیانه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به عراق، در این خصوص گفت: شگفتا بر [شخص] پیروزی (ترامپ) که برای وی اعلام سفر رسمی به کشوری دشوار است که مدعی است در آن صلح و ثبات برقرار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام جدید داعش؛ از باغوز تا نیوزیلند و سفر مخفیانه ترامپ به عراق

پیام جدید داعش؛ از باغوز تا نیوزیلند و سفر مخفیانه ترامپ به عراق