مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 12:452019-03-19سياسي

اعتکاف 1800 نفر در مسجد مقدس جمکران


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: امسال، ظرفیت اعتکاف مسجد جمکران هزار و 800 نفر است که از این تعداد، 900 نفر خانم و 900 نفر نیز آقا هستند.

- ابراهیم صدوقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، عنوان کرد: از 28 اسفندماه سال جاری، مراسم اعتکاف رجبیه در مسجد جمکران آغاز شده و تا 2 فروردین ادامه دارد، برگزاری حلقات معرفتی توسط اساتید مرکز مهدویت حوزه علمیه قم، سخنرانی اساتیدی همچون حجت الاسلام و المسلمین فروغی، ضیایی و صدیقی از برنامه های مهم فرهنگی مسجد جمکران در ایام اعتکاف و روزهای آغازین ایام نوروز 98 است.

وی با اشاره به اینکه جامع هدف در برنامه های فرهنگی مسجد جمکران، عموم مردم و زائرین این مکان مقدس است، گفت: رویکرد اصلی در این برنامه ها، مراقبت از خود و نزدیک کردن دل و ذهن به خداوند است و در واقع این امر شعار برنامه های فرهنگی مسجد جمکران در ایام اعتکاف است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه امسال، ظرفیت اعتکاف مسجد جمکران هزار و 800 نفر است، بیان کرد: از این تعداد، 900 نفر خانم و 900 نفر نیز آقا هستند، همچنین در ایام اعتکاف، حدود یک هزار خادم المعتکف به معتکفین مسجد جمکران خدمات رسانی خواهند کرد.

صدوقی گفت: اعمالی همچون برگزاری نماز شب، نماز قضا، اعمال ام داود، شبی با شهداء نیز از دیگر برنامه های عبادی و فرهنگی این مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف 1800 نفر در مسجد مقدس جمکران

اعتکاف 1800 نفر در مسجد مقدس جمکران