مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 12:262019-03-19اجتماعي

نگرانی از ادامه فعالیت غیرقانونی طرح گردشگری آشوراده/ ساخت پل مجددا آغاز شد


در حالیکه معاون سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده بود ساخت پل بین بندر ترکمن و جزیره آشوراده در طرح مورد توافق وجود نداشته و در صورت ادامه تخلف مجوز صادره را هم ابطال خواهد کرد اما ساخت پل از سر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه محیط زیست خبرگزاری فارس، شنبه 25 اسفندماه خبرهای نگران کننده ای از تعرض مجریان طرح گردشگری آشوراده شنیده شد.

مجریان این طرح در ساحل بندر ترکمن عملیات احداث جاده ای تحت عنوان راه ارتباطی به جزیره آشوراده آغاز کردند.

طبق اعلام رسمی معاون فرماندار بندرترکمن با دستور دادسرای بهشهر اجرای بخشی از طرح گردشگری جزیره آشوراده که شامل ایجاد راه دسترسی از ساحل بندرترکمن به سمت دریا متوقف شد.

اما پس از  گذشت حدود 24 ساعت وقفه دادستان بندرترکمن دستور داد، اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهوری به گلستان از سرگرفته شود.

این درحالی است که معاون سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده بود ساخت پل بین بندر ترکمن و جزیره آشوراده در طرح مورد توافق وجودنداشته و اگر مسئولان استان چنین تصمیمی داشته باشند، سازمان به شدت با آن مقابله و مجوز صادره را هم ابطال خواهد کرد.

فرزاد علیزاده مسئول روابط عمومی ستاد مردمی نجات آشوراده با اشاره به اینکه ستاد مردمی نجات آشوراده طی نامه ای نه صفحه ای در خصوص طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از ادامه فعالیت غیرقانونی طرح گردشگری آشوراده/ ساخت پل مجددا آغاز شد

نگرانی از ادامه فعالیت غیرقانونی طرح گردشگری آشوراده/ ساخت پل مجددا آغاز شد