مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 06:402019-03-19اقتصادي

گشت ویژه محیط زیست در میادین تره بار تهران


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به گشت و پایش نیروهای یگان حفاظت در مناطق مختلف استان تهران از جمله میادین میوه و تره بار در ایام پیش از نوروز گفت: - از شهروندان درخواست می کنیم تا از خرید گونه های زینتی آبزی از جمله لاک پشت ها، مارهای آبی و سمندر لرستانی خودداری کنند.

محمدرضا خویشتندار در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه متاسفانه با نزدیک شدن به ایام نوروز برخی از سودجویان و قاچاقچیان اقدام به زنده گیری موجودات آبزی می کنند، اظهار کرد: حیات وحش آبزی زنده گیری شده برای فروش از استان های مختلف به سایر نقاط کشور از جمله استان تهران - که بازار خرید و فروش حیات وحش در آن داغ تر است - فرستاده می شوند.

وی با اشاره به اینکه لاک پشت ها، مارهای آبی و سمندر لرستانی از جمله گونه هایی هستند که پیش از ایام نوروز به فروش می رسند، تصریح کرد: تمام این گونه های آبزی جزیی از حیات وحش ایران هستند و خرید و فروش آن ها به موجب قانون شکار و صید ممنوع است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه متاسفانه برخی از شهروندان این نوع از حیات وحش را به عنوان موجود زینتی خریداری می کنند و در سفره هفت سین خود می گذارند، گفت: این گونه ها به دلیل اینکه از محیط طبیعی خود جدا شده اند عمر کمتری دارند و در اسارت به زودی از بین می رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت ویژه محیط زیست در میادین تره بار تهران

گشت ویژه محیط زیست در میادین تره بار تهران