مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 01:012019-03-18سياسي

در گردهمایی روسای ادوار دانشگاه آزاد اسلامی زنجان عنوان شد استمرارِ رسالت


نشست صمیمی، در فضایی دوستانه و خارج از رقابت های مرسوم، همه روسای پیشین واحد زنجان از دوره تاسیس تا کنون دور یک میز نشستند و نظری به گذشته کردند و دوران حاضر را مورد تحلیل قرار دادند تا با آموزه ها و تجربه های پیشین افقی روشن برای آینده را ترسیم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گردهمایی روسای ادوار دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در نیمه دوم اسفند 1397 نوید بخش مهربانی در دیار علم و ادب و فرهنگ و مهد غواصانی است که دل در گرو دین و میهن گذاشته و عاشقانه بر آستان حضرت حق جان نهادند و بر این رسم که زنجان میعادگاه سرزمین شور و شعور حسینی است جامه عمل پوشاندند.

  اول خرداد سال 1364 سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان است، سید هاشم موسوی موسس این واحد دانشگاهی شاید هرگز تصور نمی کرد موسسه ای بنا خواهد گذاشت که بعد از سه دهه به بزرگترین نهاد آموزش عالی استان زنجان تبدیل خواهد شد و در نخستین گردهمایی روسای ادوار دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بعنوان نفر اول در صف نهاد تعلیم و تربیت خواهد ایستاد.

سیدهاشم موسوی بذر این نهال کوچک را در ساختمانی کوچک با دو اتاق با چهار رشته آموزشی و 175 دانشجو واقع در میدان انقلاب شهر زنجان کاشت و از بدو تاسیس به مدت یک سال عهده دار مسؤولیت این نهال گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گردهمایی روسای ادوار دانشگاه آزاد اسلامی زنجان عنوان شد استمرارِ رسالت

در گردهمایی روسای ادوار دانشگاه آزاد اسلامی زنجان عنوان شد استمرارِ رسالت