مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 19:512019-03-18اقتصادي

فرماندار ویژه آمل: مدیران برای تعطیلات نوروزی درخواست مرخصی نکنند


مدیران برای تعطیلات نوروزی درخواست مرخصی نکنند و پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدجعفر رسولی بعد از ظهر امروز در آخرین نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: آمل از شهرهای ویژه مازندران است که دارای موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی خاص است.

وی با اشاره به اینکه آمل از صنعتی ترین شهرهای مازندران است که در زمینه صنعت، ایجاد اشتغال و صادرات سهم عمده دارد، افزود: با توجه به جایگاه ویژه آمل در تولید و صنعت، در بررسی مشکلات کارگری و حل و فصل کمیسیون کارگری کمترین موانع را داریم.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه شهرستان آمل حدود 45 درصد صنعت استان را دارد و 70 درصد کشاورزی و صادرات مازندران متعلق به این شهرستان است، تصریح کرد: با این وجود باید حدود نیمی از مشکلات کارگری به آمل اختصاص یابد ولی با تلاش مسؤولان مشکلات خاصی در بحث کارگری نداریم هرچند موانع و مشکلات با شرکت در کمیسیون های مختلف در حال ارزیابی و پیگیری است.

این مسؤول با اشاره به اینکه آمل از شهرهای برتر در سطح کشور است، یادآور شد: با حمایت و توجه ویژه استاندار مازندران مردم آمل طی روزهای گذشته در قالب ملاقات عمومی از نزدیک مشکلات و معضلات خود را با احمد حسین زادگان در جریان گذاشتند و به نتایج مطلوب رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ویژه آمل: مدیران برای تعطیلات نوروزی درخواست مرخصی نکنند

فرماندار ویژه آمل: مدیران برای تعطیلات نوروزی درخواست مرخصی نکنند