مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 19:062019-03-18سياسي

دولتمردان آمریکا پیام های سفر حجت الاسلام روحانی به عراق را بشنوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار ظریف وزیر امور خارجه با تبریک اعیاد ماه رجب، ابراز کرد: امیدواریم که سال 98 سالی پر از خیر و برکت برای نظام اسلامی و ملت شریف ایران باشد.

وی در ادامه سفر دکتر روحانی رییس جمهور به عراق را سفری موفق و نشان دهنده روابط مستحکم دو کشور دوست، برادر و مسلمان ایران و عراق دانست.

این مرجع تقلید افزود: آمریکایی ها تصور می کردند که عراقی ها سر سپرده آنها هستند؛ اما این سفر نشان داد که عراقی ها استقلال خودشان را کاملا حفظ کرده اند.

استقلال روش و منش دولت و ملت عراق را به آنها تبریک می گوییم.

آیت الله مکارم شیرازی از منظری دیگر نیز سفر دکتر روحانی و هیات همراه را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حالی که رییس جمهور آمریکا مخفیانه و دزدانه به عراق سفر کرد، رییس جمهور ایران در روز روشن و بدون هیچ ترس و پروایی به این کشور سفر می کند و با مسؤولان، علما، احزاب و گروه های مختلف در این کشور دیدار و گفت و گو می کند و در لابه لای مردم به زیارت ائمه مدفون در عراق می رود.

وی تاکید کرد: این سفر سیلی محکمی بر دولتمردان آمریکا بود؛ اگر آمریکایی ها قدری هوش داشته باشند باید بفهمند محاسباتشان غلط است و باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان آمریکا پیام های سفر حجت الاسلام روحانی به عراق را بشنوند

دولتمردان آمریکا پیام های سفر حجت الاسلام روحانی به عراق را بشنوند