مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 16:262019-03-18فرهنگي

تصویربرداری «زیر همکف» به پایان رسید + تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا جودی تهیه کننده سریال زیر همکف با اشاره به اینکه از زمستان تصویربرداری این مجموعه در تهران آغاز شده است، - مدیر اداره کل موزه ها خبر داد: موزه های تحت نظر سازمان میراث فرهنگی، سه شنبه (28 اسفند مصادف با چهارشنبه سوری) دو ساعت زودتر از روزهای دیگر تعطیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا جودی تهیه کننده سریال زیر همکف با اشاره به اینکه از زمستان تصویربرداری این مجموعه در تهران آغاز شده است، گفت: پیش بینی کرده بودیم که تصویربرداری کار تا اردیبهشت ماه سال 98 ادامه پیدا کند اما تصویربرداری زیر همکف اواخر هفته گذشته در میدان ونک به پایان رسید.

وی افزود: تدوین مجموعه نیز در مراحل نهایی قرار دارد و صداگذاری و ساخت موسیقی توسط امیر شریفی و بهنود یثربی آغاز شده است.

این تهیه کننده تاکید کرد: مراحل فنی سریال تا یک هفته آینده به اتمام می رسد و برای پخش آماده می شود؛ البته زمان آن هنوز مشخص نیست.

سریال زیر همکف که در ابتدا با عنوان چندراه کلید خورد، به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری «زیر همکف» به پایان رسید + تصاویر

تصویربرداری «زیر همکف» به پایان رسید + تصاویر