مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 13:452019-03-18فرهنگي

پخش مستند بهترین فوتبالیست های دنیا


شبکه مستند سیما گلچینی از مجموعه مستندهای ایرانی و خارجی را برای پخش در تعطیلات عید آماده کرده است که از آن جمله می توان به مستند یونتوس، جیمز کامرون، - منوچهر آذری و همچنین بهترین فوتبالیست های دنیا اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، گروه تولید این شبکه پخش ویژه برنامه هایی مانند ثمرقند ، رخ ، نوروزنامه ، اسرار حیات وحش ایران ، مستند ایران ، پارسین ، شادخوان ، نیمه زمین ما ، چین دامن البرز و … را در نظر گرفته است.

شیرینی های سنتی ایران در ثمرقند فصل سوم مجموعه مستند ثمرقند به کارگردانی مهدی الیاسی و مجید آزادمنش نوروز 98 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.

مهدی الیاسی کارگردان مستند ثمرِقند در خصوص این مستند گفت: فصل سوم ثمر قند که از 29 اسفند تا 14 فروردین 97 از ساعت 16:45 دقیقه پخش می شود، روایت تصویری متنوعی از شیرینی های سنتی ایرانی و شیوه پخت آن هاست.

مهدی الیاسی تهیه کننده و کارگردان ثَمرِقند در گفتگو با روابط عمومی شبکه مستند سیما، درباره این مجموعه جدید مستند توضیح داد: قسمت سوم این مجموعه بانام ثَمرِقند توسط شبکه سفارش داده شد.

در این فصل ما به آذربایجان غربی، همدان، ایلام، خراسان جنوبی، اصفهان، خوزستان و گیلان سفر می کنیم تا بینندگان را با شیرینی های سنتی این استان ها آشنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستند بهترین فوتبالیست های دنیا

پخش مستند بهترین فوتبالیست های دنیا