مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 16:202019-03-17بين الملل

داستان ناکامی در تجدید روابط ایران و کانادا


توماس جونو اخیراً مقاله ای تحلیلی در نشریه سیاست خارجی کانادا (Canadian Foreign Policy Journal) در زمینه ناکامی در تجدید روابط ایران و کانادا نوشته است و می گوید، - توماس جونو اخیراً مقاله ای تحلیلی در نشریه سیاست خارجی کانادا (Canadian Foreign Policy Journal) در زمینه ناکامی در تجدید روابط ایران و کانادا نوشته است و می گوید، این مقاله مبتنی بر یافته های حاصل از بیش از 20 مصاحبه است که وی طی سال های 2015 تا 2018 با مقامات رسمی کانادایی مسؤول در موضوع ایران انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مجله ایرانیان کانادا، توماس جونو، استاد دانشکده روابط بین الملل در دانشگاه اتاوا است.

تحقیقات وی عمدتاً در زمینه خاورمیانه و بطور خاص ایران و یمن متمرکز است.

او همچنین پیگیر سیاست خارجی و دفاعی کانادا است.

در کمپین انتخاباتی 2015، حزب لیبرال متعهد شد که در صورت انتخاب، سیاست خارجی کانادا را مورد بازنگری قرار داده و بطور خاص اقدام به تجدید روابط با ایران خواهد کرد.

روابط ایران و کانادا از سال 2012 از سوی دولت محافظه کار استفان هارپر به حال تعلیق در آمده بود و زمانی که لیبرال ها پیروز آن انتخابات شدند، پیگیر تعهد خود شدند.

با این وجود در بهار 2018، هنگامی که نمایندگان مجلس به قطعنامه محافظه کاران در مورد توقف تلاش برای تجدید روابط با ایران رأی موافق دادند، این تلاش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ناکامی در تجدید روابط ایران و کانادا

داستان ناکامی در تجدید روابط ایران و کانادا