مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 13:202019-03-17بين الملل

اسلام هراسی رنگ و بوی تروریستی به خود گرفته است


همزمان با وارد شدن جنگ ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش به مرحله پایانی خود پس از محاصره این گروه در آخرین پناهگاه خود در شهرک الباغوز، جهان اسلام با پدیده جدید دیگر مواجه می شود که خطر آن از داعش کمتر نیست.

- این پدیده جنایت و کشتار مسلمانان در دو مسجد در شهر "کرایست چرچ" نیوزیلند است که توسط یک تندروی راستگرای متعصب انجام شد و در اثر آن 50 نمازگزار بی دفاع کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان ، سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم و تحلیلگر سرشناس عرب در تحلیلی در این روزنامه درباره حمله تروریستی اخیر به دو مسجد مسلمانان نیوزیلند نوشت: پدیده اسلام هراسی یا دشمنی با مسلمانان در اروپا و به طور کلی در غرب یک پدیده جدید نیست بلکه بحث جدید این است که این پدیده رنگ و بوی تروریستی به خود گرفته و از اظهارات، نوشته های تحریک آمیز و بی حرمتی به گورستان ها به حد حملات خونین رسیده و درحال تغییر از اقدامات شخصی و محدود به اقدامات سازمان یافته و ایدئولوژیک است.

تحول خطرناک تری که جنایت دو مسجد نیوزیلند آن را فاش کرد این است که می تواند یک (نظریه) قله کوه یخی وجود داشته باشد، چراکه یک سازمان وجود دارد که در سایه تمرکز غرب بر پدیده تروریسم اسلامی ، نسبت دادن این اتهام فقط و فقط به مسلمانان و همچنین اینگونه وانمود کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام هراسی رنگ و بوی تروریستی به خود گرفته است

اسلام هراسی رنگ و بوی تروریستی به خود گرفته است