مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 11:302019-03-17بين الملل

داعش مسؤولیت قتل یک تونسی که جسدش ماه گذشته میلادی کشف شده بود، بر عهده گرفت


مرکز آمریکایی سایت که بر پایگاه های افراط گری نظارت دارد، اعلام کرد، داعش در پیام رسان تلگرام قتل یک تونسی را که جسد وی ماه گذشته در مرکز تونس کشف شد، - مرکز آمریکایی "سایت" که بر پایگاه های افراط گری نظارت دارد، اعلام کرد، داعش در پیام رسان تلگرام قتل یک تونسی را که جسد وی ماه گذشته در مرکز تونس کشف شد، برعهده گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، مرکز آمریکایی سایت اعلام کرد که گروه تروریستی داعش روز شنبه ویدیویی را در تلگرام منتشر کرد که بریدن سر مردی در کوه مغیله در تونس را نشان می دهد که به نام محمد الاخضر مخلوفی معرفی شده است.

این مرکز همچنین اعلام کرد که داعش این شخص را به جاسوسی برای دستگاه های امنیتی تونس متهم کرده است.

نیروهای امنیتی تونس غالبا عملیات پاکسازی را در منطقه کوه مغیله برای تعقیب افراط گرایانی که در آن جا مستقر شده اند، انجام می دهند.

وزارت دفاع تونس اعلام کرد که نیروهای امنیتی در 21 فوریه در این منطقه جسد شخصی را کشف کردند که نامش با همان نام شخصی که در ویدیو داعش آمده است، مطابقت دارد.

در همین راستا، سفیان السلیطی، سخنگوی بخش مبارزه با تروریسم دستگاه قضایی تونس اعلام کرد که هنگام کشف این جسد تحقیق در این خصوص به بخش مبارزه با تروریسم دستگاه امنیتی واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش مسؤولیت قتل یک تونسی که جسدش ماه گذشته میلادی کشف شده بود، بر عهده گرفت

داعش مسؤولیت قتل یک تونسی که جسدش ماه گذشته میلادی کشف شده بود، بر عهده گرفت