مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 18:352019-03-16ورزشي

سالنامه های «ایران»، «اعتماد» و «رسالت» در سال بحران کاغذ


سالنامه های روزنامه های «ایران»، «اعتماد» و «رسالت» در آخرین روزهای سال به همراه یادداشت ها، مصاحبه ها و میزگردهایی منتشر شده اند.

- سالنامه های روزنامه های ایران ، اعتماد و رسالت در آخرین روزهای سال به همراه یادداشت ها، مصاحبه ها و میزگردهایی منتشر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالنامه های روزنامه های ایران ، اعتماد و رسالت در آخرین روزهای سال به همراه یادداشت ها، مصاحبه ها و میزگردهایی منتشر شده اند که هر کدام از آنها از نگاه خودشان مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی کشور را در سالی که گذشت مورد بررسی قرار داده اند.

روزنامه اعتماد با عنوان دوستت دارم ایران بر این اساس سالنامه نوروز 98 روزنامه اعتماد در 252 صفحه و به همراه گفته ها و نوشته هایی از علی لاریجانی، فرهاد دژپسند، مسعود نیلی، سیدحسین نصر، پیروز حناچی، رضا رحمانی، محسن هاشمی رفسنجانی، رضا اردکانیان، احسان شریعتی، کاظم جلالی، سروش حبیبی، معصومه ابتکار، الهه کولایی، ناصر فکوهی، بهروز افخمی، علیرضا فغانی و … منتشر شده است.

این سالنامه که در 12 فصل و با عنوان دوستت دارم ایران منتشر شده، به پرونده هایی همچون وضعیت سیاسی کشور با عنوان همه مردان رییس جمهور ، عملکرد مجلس شورای اسلامی در سال 97 با عنوان فریادها و نجواها ، مشارکت سیاسی و حضور زنان در آینده اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالنامه های «ایران»، «اعتماد» و «رسالت» در سال بحران کاغذ

سالنامه های «ایران»، «اعتماد» و «رسالت» در سال بحران کاغذ