مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 14:402019-03-16اقتصادي

در فرآورده های گوشتی تولیدی کرمانشاه از گوشت غیرمجاز استفاده نمی شود


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از نظارت مستمر بر تولید و عرضه فرآورده های گوشتی در استان خبر داد و گفت: استفاده از گوشت غیراستاندارد در واحدهای تولید فرآورده های گوشتی استان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمودرضا نیازی با اشاره به نظارت مستمر اداره کل استاندارد استان بر تولید و عرضه فرآورده های گوشتی در سطح استان، اظهار کرد: 10 واحد تولیدکننده فرآورده های گوشتی فعال در کرمانشاه داریم که 75 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده گوشتی آنها از زجمله سوسیس، کالباس، همبرگر، کباب لقمه، مرغ برگر، سویابرگر و … صادر شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال 110 مورد بازرسی و 125 مورد نمونه برداری و آزمون از فرآورده های گوشتی تولیدی این واحدها انجام گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه درباره استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی تولیدی استان نیز اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاحیه استاندارد ملی استفاده از خمیرمرغ در تولید سوسیس و کالباس تنها در صورتی مجاز است که در بسته بندی فرآورده گوشتی مورد نظر از پوشش زرد رنگ استفاده و همچنین بر روی برچسب محصول عبارت خمیر مرغ به صورت واضح و خوانا نوشته شده باشد.

نیازی تاکید کرد: ممکن است بعضی از کارگاه های غیرمجاز تولیدکننده فرآورده های گوشتی از گوشت غیرمجاز جهت تولید فرآورده استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فرآورده های گوشتی تولیدی کرمانشاه از گوشت غیرمجاز استفاده نمی شود

در فرآورده های گوشتی تولیدی کرمانشاه از گوشت غیرمجاز استفاده نمی شود