مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 14:252019-03-16بين الملل

هجدهمین شنبه اعتراضات جلیقه زردها در فرانسه


معترضان جلیقه زرد هجدمین شنبه اعتراضی خود را امروز در حالی برگزار کردند که سازمان دهندگان آن از مردم خواستند تا با حضور در این تظاهرات، تعداد شرکت کنندگان را افزایش دهند.

- تصویر آرشیوی است معترضان جلیقه زرد هجدمین شنبه اعتراضی خود را امروز در حالی برگزار کردند که سازمان دهندگان آن از مردم خواستند تا با حضور در این تظاهرات، تعداد شرکت کنندگان را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در تظاهرات شنبه گذشته، صدها تن از معترضان جلیقه زرد در شارل دوگل در پاریس گردهم آمدند تا دست به این راهپیمایی بزنند.

مأموران پلیس از آب پرفشار برای متفرق کردن معترضان در شانزه لیزه استفاده کردند.

اریک درو، رهبر دو فاکتوی جنبش اعتراضی جلیقه زردها در پیامی در یوتیوب که روز جمعه منتشر شد، ابراز امیدواری کرد که شنبه به عنوان روزی منحصر به فرد از تظاهرات در تاریخ فرانسه نقش می بندد و این تظاهرات علاوه بر حضور جلیقه زردها شامل حمایت از توقف تغییرات جوی و جمعیت الجزایری های ساکن فرانسه علیه بوتفلیقه می شود.

وی ادامه داده است: این یک روز بزرگ و مهم است.

رهبر دوفاکتوی جلیقه زردها همچنین گفت که پس از تظاهرات روز شنبه، دست کم برای وی دیگر تظاهرات دیگری وجود نخواهد داشت اما اقداماتی واقعی نظیر پیشنهاد ایجاد موانع ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین شنبه اعتراضات جلیقه زردها در فرانسه

هجدهمین شنبه اعتراضات جلیقه زردها در فرانسه