مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 ساعت 18:202019-03-14سياسي

جریان سازی در فضای دانشگاه ها از مهم ترین اهداف هیئات دانشجویی است


مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: امروز اگر هیئت های دانشجویی نتوانند در فضای دانشگاه ها جریان ایجاد کنند، در حقیقت به هدف نهایی خود نرسیده اند و برای جریان سازی در دانشگاه ها هم نیاز به تلاش مضاعف، - همدلی، روحیه جهادی و خلوص نیت کاملاً محسوس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی هیئات مذهبی دانشجویی دانشگاه های استان تهران با حضور حجت الاسلام کرمی مدیر کل فرهنگی نهاد و اساتید و پیشکسوتان عرصه ستایشگری اهل بیت (ع) آقایان حاج محسن طاهری و حاج نریمان پناهی و مداح جوان و انقلابی حاج امیر عباسی در سالن جلسات نهاد مرکز در برگزار گردید.

در ابتدا حجت الاسلام کرمی مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از حضور اساتید و دانشجویان به تبیین اهمیت فعالیت هیأت ها پرداخته و عنوان داشت: دنیای امروز دنیای شبکه ها است و باید حضور چشمگیری در این زمینه داشت.

وی در ادامه ضمن اشاره به بیانیه مهم گام دوم در طلیعه دهه پنجم انقلاب بیان داشت: ماموریت هایی که به هیئات برمی گردد از بیانیه مقام معظم رهبری باید احصا شود که منشور فعالیت هیأت های دانشجویی قرار بگیرد.

کرمی سپس نسبت به اهمیت هم دلی و همگرایی وسیع هیئت ها در دانشگاه ها طرح بحث نمود و راه بیان لطائف و ظرایف آرمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی در فضای دانشگاه ها از مهم ترین اهداف هیئات دانشجویی است

جریان سازی در فضای دانشگاه ها از مهم ترین اهداف هیئات دانشجویی است