مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 10:012019-03-13حوادث

فارس گزارش می دهد/ ​برق شما را نگیرد!


خانم های شاغل و خانه دار که در خانه تکانی های دم عید یادشان می رود ایمنی ترمز حادثه است با خانه تکانی های ناایمن باعث آسیب های جدی به خود و اطرافیانشان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آغاز سال نو برای ما ایرانی ها مخصوصا خانم ها با رسم و رسوم خاص همراه است که خانه تکانی جزو لاینفک این رسوم است.

با وجودی که امروز دیگر از آن خانه های بزرگ خبری نیست که چند خانواده با هم زندگی می کرده و با هم مشغول خانه تکانی بودند اما الان درهر شرایطی در آپارتمان های چندمتری تا خانه تکانی صورت نگیرد، انگار عید نمی شود.

هر چند که خانم ها طی سال در حال بشور و بساب هستند ولی خانه تکانی دم عید حال و هوای دیگری دارد و به قول معروف مگر می شود بدون خانه تکانی به استقبال سال جدید رفت؟ خانم، شاغل و خانه دار هم ندارد، همه خانم ها به نوعی در خانه تکانی از همدیگر سبقت می گیرند و در این میان برخی از خانم ها که متاسفانه تعدادشان هم کم نیست، اصول ایمنی را رعایت نمی کنند و یادشان می رود اول ایمنی بعد کار.

یادشان می رود ایمنی ترمز حادثه است و بدون فراهم کردن مقدمات ایمنی کار موجب آسیب رساندن به روح و جسم خود می شوند، خانم هایی که تا روزها بعد از آغاز سال نو از بیماری های ریه، حنجره و تنفسی، گردن درد، مسمومیت های داخلی ناشی از استفاده مواد اسیدی و کمر درد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد/ ​برق شما را نگیرد!

فارس گزارش می دهد/ ​برق شما را نگیرد!