مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 18:162019-03-12سياسي

قاسمی مطرح کرد عزمی در سیاستمداران برای کاهش وابستگی بودجه به نفت وجود ندارد


معاون اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس گفت: اگر عزم و اراده کم کردن وابستگی بودجه به نفت در بین مدیران وجود داشته باشد، می توانیم این امر را محقق کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد قاسمی معاون اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس اسلامی در نشست آسیب شناسی نظام بودجه ریزی در ایران، گفت: بخشی از دلیل مشکلات اقتصادی و مالی در ایران به ایرادات بودجه سالانه بازمی گردد.

وی افزود: یکی از مشکلات و ایرادات نظام بودجه ریزی کشورمان آن است که انقلاب اسلامی نتوانسته مناسبات اقتصادی و مالی و اجرایی را در کشور تغییر دهد، این در حالی است که فقط چند نهاد و سازمان انقلابی پس از پیروزی انقلاب شکل گرفته و آنها با همان سنت قبلی خود به پول خرج کردن مبادرت می کنند.

  معاون اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس اسلامی تأکید کرد: معادل 9 میلیون بشکه نفت هر روز به اقتصاد کشورمان تزریق می شود، در حالی که این موضوع بخشی از حکمرانی در کشورمان است، لذا باید در خصوص بررسی مشکلات بودجه ای فکری اساسی انجام دهیم.

  قاسمی گفت: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از سال 1379 با بررسی های زیاد مشکلات نظام اداری و مالی و بودجه ای کشورمان را رصد کرده اند که برای هر رقم بودجه 6 سؤال و وجه استخراج کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی مطرح کرد عزمی در سیاستمداران برای کاهش وابستگی بودجه به نفت وجود ندارد

قاسمی مطرح کرد عزمی در سیاستمداران برای کاهش وابستگی بودجه به نفت وجود ندارد