مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اسفند 1397 ساعت 21:052019-03-11پزشكي

آمار مرکز پژوهش ها و سازمان امور مالیاتی درباره فرار مالیاتی پزشکان دقیق نیست


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمار مرکز پژوهش ها و سازمان امور مالیاتی درباره فرار مالیاتی پزشکان را دقیق ندانست و گفت که کارگروه ویژه ای در کمیسیون برای بررسی علل فضاسازی علیه جامعه پزشکی در خصوص مالیات تشکیل می شود.

- حیدرعلی عابدی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور مسئولانی از وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان امور مالیاتی و کارشناسانی از مرکز پژوهش ها برای بررسی وضعیت پرداخت مالیات جامعه پزشکی تشکیل شد.

وی توضیح داد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز پژوهش های مجلس درباره فرار مالیاتی حدود 6 هزار میلیارد تومانی پزشکان در سال 97، کمیسیون به بررسی مبنای محاسبه این آمار پرداخت.

توضیحات مرکز پژوهش ها این بود که درآمد و مالیات تعداد پزشکان فارغ التحصیل را محاسبه کرده است که به نظر ما نمی توانیم تعداد پزشکان را به تعداد درآمدهایشان در نظر بگیریم.

عابدی ادامه داد: از طرف دیگر طبق تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم، مطب هایی که 10 برابر حداقل درآمد در سال را دارند، احتیاجی به تکمیل اظهارنامه مالیاتی ندارند که حداقل درآمد پزشکان در بودجه 97 نیز، 33 میلیون تومان تصویب شد که 10 برابر آن 330 میلیون تومان می شود، اگر پزشکی تا این مبلغ گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مرکز پژوهش ها و سازمان امور مالیاتی درباره فرار مالیاتی پزشکان دقیق نیست

آمار مرکز پژوهش ها و سازمان امور مالیاتی درباره فرار مالیاتی پزشکان دقیق نیست