مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اسفند 1397 ساعت 00:312019-03-10سياسي

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان: دولت در انتصابات به جوانگرایی توجه کند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با تأکید بر اینکه دولت باید بیشتر به امر جوانگرایی توجه داشته باشد گفت: انتظار می رود دولت در حوزه انتخاب وزرا و مدیران به جوانان بهای بیشتری بدهد.

- مرتضی قائمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تأکید بر جوانگرایی در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه جوان کارایی، انگیزه، توانمندی و انرژی بیشتری برای کار دارد، مقام معظم رهبری نیز توجه بیشتری به جوانگرایی دارند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات مختلفی که داشتند، به بحث ضرورت استفاده و توجه به جوانان تاکید بیشتری داشتند و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر ادامه این مسیر تأکید کردند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: بر این اساس انتظار می رود همه نهادها و دولت به این مهم توجه کنند و به جوانان میدان بیشتری بدهند.

وی با اشاره به اینکه اکنون جوانان زیادی در کشور داریم که توانمند، باانرژی، معتقد و متدین هستند گفت: باید از این نیروی کار جوان که تحصیلکرده و توانمند هستند در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی و حل مشکل مردم بهره مند شد.

قائمی با تأکید بر اینکه دولت باید بیشتر به امر جوانگرایی توجه داشته باشد افزود: دولت با افراد بیشتری سروکار دارد و جمعیت بیشتری در آن مشغول فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان: دولت در انتصابات به جوانگرایی توجه کند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان: دولت در انتصابات به جوانگرایی توجه کند