مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 12:302019-03-10بين الملل

حضور موسس بلک واتر در نشستی در برج ترامپ با موضوع ایران


مؤسس شرکت امنیتی بلک واتر پذیرفت که دیدارش با اعضای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2016 درباره سیاست ایران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اریک پرینس، مؤسس شرکت امنیتی آمریکایی بلک واتر در گفت وگو با شبکه الجزیره پذیرفت که در اوت 2016، یعنی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در برج ترامپ با اعضای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، ازجمله پسر ارشد ترامپ و با حضور یک کارشناس رسانه صهیونیستی و فرستاده دو شاهزاده از عربستان سعودی و امارات دیدار داشته است.

وی پس از اصرارهای خبرنگار الجزیره سرانجام پذیرفت که برای گفت گو درباره سیاست درقبال ایران به این نشست رفته بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، همچنین جورج نادر تاجر لبنانی-آمریکایی، استفان میلر که در آن زمان یک عضو ارشد کمپین ترامپ بود و اکنون از مشاوران سیاسی نزدیک به ترامپ است، جو زامل که شرکت متعلق به او کارشناسان صهیونیستی در حوزه رسانه و اطلاعات را استخدام استخدام می کرد، در این نشست حضور داشته اند.

اما اریک پرینس پیش از این، حتی در جلسه کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در 30 نوامبر 2017 اطلاعاتی درباره این نشست فاش نکرده بود.

بنابراین، این اولین باری است که او به طور علنی اذعان می کند که در این نشست که برای بررسی سیاست درقبال ایران بوده شرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور موسس بلک واتر در نشستی در برج ترامپ با موضوع ایران

حضور موسس بلک واتر در نشستی در برج ترامپ با موضوع ایران